Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Πώς Καταντήσαμε Λοχία..

     Ή κύριε συνταγματάρχη μου, ή στρατηγέ μου. Δεν έχει σημασία..Ό,τι στρατιωτικός και νάναι..
     Το διανοηθήκατε ποτέ; Στην χώρα που ''εφευρέθηκε'' η Δημοκρατία, στις κατ' ιδίαν συζητήσεις μας, πολλές φορές, μεταξύ σοβαρού και αστείου, να λέμε: ''εμ, δεν θα βρεθεί κανένας λοχίας να τους φορτώσει όλους σ' ένα μπάρκο να πάει να τους πνίξει έξω απ' το Σούνιο;''
     Να μου πείς: άλλο εφεύρεση κι άλλο εφαρμογή! Ή, να  μου πείς ότι εδώ η γυναίκα του τσαγγάρη κυκλοφορεί ξυπόλητη, να σε παραδεχτώ!
     Αλλά μη μου πείς ότι είναι δημοκρατία αυτό που βιώνουμε, ή τέλος πάντων ''πολύ'' δημοκρατία! Σε ποιά δημοκρατία περνάνε ένα ''μπουκέτο'' μέτρων σε ένα άρθρο,ώστε ο βουλευτής,ο αντιπρόσωπος του λαού βρε παιδί μου, να μην μπορεί να διαφοροποιηθεί επιμέρους; Τί είδους δημοκρατία είναι αυτή όπου έχει εκχωρηθεί επισήμως το δικαίωμα ελέγχου και επιβολής, από υπαλλήλους-τοποτηρητές ξένων κρατών; Και σε ποιά δημοκρατία τα 24 απ' τα 31 δις  δανεικών ευρώ, ενώ θα πάνε στα ταμεία των τραπεζών, θα φορτωθούν στην πλάτη του λαού ως χρέη δικά του; Ή σε ποιά δημοκρατία-δημοκρατία, κι όχι δημοκρατία-''μαϊμού'', οι πολιτικοί ''ταγοί'' εκβιάζουν εαυτούς και αλλήλους ως εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου, ή εκφοβίζουν τον λαό επισείοντας εικόνες χάους, ένα χάος που οι ίδιοι δημιούργησαν και οι ίδιοι προς τα εκεί μας σπρώχνουν;
     Τέτοια δημοκρατία λοιπόν να την βράσουμε, για να μην πούμε κάτι πιό εύοσμο!
     Φτάσαμε στο σημείο μεγάλο μέρος του λαού, μέρος που ολοένα μεγαλώνει, να προτιμάει, φραστικά τουλάχιστον μία γνήσια από μιά ντεμέκ-δικτατορία, ή τέλος πάντων από μιά δημοκρατία-μπανάνα!
     Και μή βιαστείτε να επαναστατήσετε, ''τί είναι αυτά που λες;'' και τέτοια. Απλώς αφουγκραστείτε γύρω σας. Ακούστε. Σκύψτε να μυρίσετε γνώμες..
     Ο Φιλόστρατος λέει: ''..σοφοί δε προσιόντων αισθάνονται..''
     Οι σοφοί αντιλαμβάνονται αυτά που πλησιάζουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου